resultatet av håret!
DATUM: 2014-09-26 | TID: 13:45:34 | KATEGORI: Allmänt


effekten på håret som jag ville ha blev tyvärr inte lika tydligt som jag hade hoppats men det syns kan man säga..om man står ute i dagsljus, haha! just det, självklart tänkte jag inte på att ha handskar. gissa om jag hade mycket färg på ena handen? den var fylld och jag stod och gnugga och gnugga och gnugga, men fick inte bort det!! tänker "faan ska mam behöva gå till jobbet imorgon med denna handen?". men jag hade ganska tur för sista gnuggningen löste det! thank god. nästa gång donna, använd kanske handskar.

min hand!





om man bortser från handen så lite bilder på håret. tycker inte bilderna visar det rättvisa tyvärr.. men skillnad från början är det!










Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?