fancy nails!
DATUM: 2014-11-10 | TID: 19:24:23 | KATEGORI: Allmänt


måste visa när jag nu har mina naglar på mig! Det var ju som sagt halloween för någon vecka sen och jag satt där och tänkte. "hur ska jag måla mina naglar?" ja, jag är som jag är och ska självklart matcha in dem med temat! så sökte runt lite och fångade upp inspiration. Var så kul att göra dem, coola blev dem med. får jag nog allt ta och erkänna nu när jag lagt ner energi på dem! själva "blodskvättet" gjorde jag genom att doppa ett sugrör i röd nagellack sedan blåste jag i sugröret över min vita nagel. och sådär fick jag mitt blodskvätt!

man måste använda sin fantasi!





Tog även en selfie med naglarna, haha eller vad nu man ska kalla det. Man ser verkligen hur trött jag är! eller trött jag känner mig inte trött utan bara allmänt sjuuukt segt! ska gå och ta på mig mina sockar och en mysig stor tjocktröja!






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?