ny jacka!
DATUM: 2014-11-19 | TID: 18:30:08 | KATEGORI: Allmänt


som jag har letat efter en vinterjacka!? alltså har seriöst kollat alla hemsidor som går att hitta, tittat på tips som andra rekomenderat och endå bara tvekat. är så mycket som ska funka ju!! färg ska vara bra, ska man köra på en gammal vanlig med svart, eller kanske vit men då syns det så lätt om den skulle råka bli skitig, kanske en röd hmm.. men det kan bli så svårt att matcha man kanske ska kolla efter en lite mer diskret färg. jag kom ju i alla fall lite fram som tyckte att en mörkblå skulle funka bra. yes! ett steg närmre jacka. ett annat problem jag hade var med priset. hur dyra ska jackorna egentligen bli, ja jag vet att jag är en smålänning men tyckte att faktiskt att man skulle kunna hitta en jacka under tusen kronor. mjaa, alla jag pratat med sa att en vinterjacka kan hamna på någon tusenkroning så man kanske fick vara lite snäll och släppa på kronan. ett till steg närmre jackan. och vid det här laget hade jag hittat en jacka som mjaa den funkar faktiskt men vad ska man ha för storlek om man ska beställa från internet. tur att man bor i Stockholm som kan gå till butiken!

träffar upp min kompis inne i stan och går först till Åhléns city, nää där har dem endast kläder och inga jackor, dem ber oss gå till NK. går dit och där har dem inte min modell och ber oss gå till själva butiken tommy hilfiger (som är själva märket) tur hade jag ju som hade jackan. provade den och kände direkt, denna jackan är det. såå skönt att bara tänk "yes, finally har jag hittat den!!!". visst det är lite fancy i dem butiker, vakter i butiken, personal som skall vara så sjukt trevlig mot sina kunder och snälla var dem med som gav mig en halsduk av samma märke till jackan. tackar för hjälpen och tar min påse dom dem så snällt bär fram till mig. ja självklart vänder jag mig om och råkar snubbla på något så fjantigt som en liten karton och bara flyger fram. håller på att stupa fram, väskan bara flyger haha och skriker till med. Ja precis donna i ett nötskal!

jaaja, jag gör bort mig..










Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?