black friday!
DATUM: 2014-11-28 | TID: 12:54:44 | KATEGORI: Allmänt


Överallt stod det att det var blackfriday. vad tusan är det? japp, det är tur att man har en pojkvän man kan fråga sådana dumma frågor till. den där allmäna informationen man ska kunna är lite bristande på min front, haha! Jämnar upp att med att vara smartare på mera specifika saker! Men i alla fall så såg jag att favorit webbsidan nelly.com hade skickat mejl om deras erbjudande att dem hade skor for sale för endast 200 kr styck. najs? kollade igenom och till min förvåning hittade jag faktiskt tre par! ja jo kanske viktigare att tänka på julklappar till familjen men nja. vill unna mig detta så mycket som jag jobbat nu. bra anledning donna japp japp.





dessa skor kostade endast 179:-





dessa coola vita sneakers för bara 200:-





och självklart ett par river island för 200:-


värsta kapen! nu får det räcka med skor ett tag haha 😉




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?