ps4 spel för 2 players?
DATUM: 2014-10-21 | TID: 19:35:48 | KATEGORI: Allmänt


killen och jag har som sagt skaffat oss Playstation 4. wöw det nyaste med, hade brorsan hört att jag hade det skulle han bli knas. han om någon är nördspelare när det kommer till Playstation. det var som ett heaven när man bodde hemma. allt i spelväg hade vi. playstation 1 till 3, wii U, xbox 360, dansmattor, guitarrhero, kareoke maskiner, spel som filmade in en så man var i spelet (kommer inte ihåg vad det kallas) tusen spel till alla med, och så får man inte glömma till datorn med. haha det där är bara en liten bit av alla spel vi har hemma men tycker det räcker med information! *blink*

men det roliga är ju som sagt att i det jag berättade att hur många spel vi har så kunde vi nästan alltid spela dem tillsammans. stor familj så då ville vi spela många. men nuuu! nu när man har ps4 och vill spela med sin kille finns det ens något spel med flera spelare. svar, nej. det nya ps4 är ju baserat på multiplayer online att man ska kunna spela med sin kompis som sitter hemma med sitt ps4. och det är ju så spelen görs till att med. men vi vill inte spela med någon annan vi vill ha ett roligt spel som vi kan spela med varandra. vad är det här för jäkla skit.

vi hade ett spel som vi tog tillsammans med ps4 som var "call of duty ghost". lite trött på att så hade varit kul med något nytt. så vi börjar på en spelbutik, inget bra där. till gamestop, inget där. mediamarkt inget där skulle jag kunna säga för egentligen fanns det något på varje eller samma som var lego. jag vill inte köpa ett spel där man är en legogubbe!? hur kul folk kanske tycker dem är så nej. nej nej neej, det går inte för mig. men väl där inne på mediamarkt så ber jag om hjälp. och han kollar och kollar och kollar. alla exakt alla visar en spelare. eller ja jo det där jäkla lego spelet men det får ju bara ett starkt nej!! han går iväg och kommer tillbaka med ett spel i handen. "plants v.s zombie", spelade dock det mobilspelet.. men på ps4? både killen och jag hade just i den sekunden gett upp letandet och det spelet kunde kunde man spela två så vi tog det. att spelet står på 7 + gör inget. inte just nu i alla fall. nu har vi nog det kanske fjantigaste eller nä näst fjantigaste spelet, haha!

men vi fick tag på ett spel i alla fall!






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?