ny färg behövs...
DATUM: 2014-09-04 | TID: 20:13:24 | KATEGORI: Allmänt



en kär vän kom igår och hade gjort en ny förändring på håret. sjukt snyggt lite sådär nästan för snyggt när man kollar på sitt egna hår och inser att sin gamla färg är helt borttvättad och dem slitna topparna bara reflekterar i ljuset. oj just det, man får inte glömma utväxten med. så idag när jag vaknade blev det nästan direkt att hoppa in i badrummet med färgflaskan i högsta hugg. nästan som en mördare som hittat sitt offer (som nu för mig i detta fall var mitt hår).

nu sex timmar senare känner jag mig mycket fräschare. dem slitna topparna borta, en nu lysande rosa ton i halva håret men utväxten fick vara kvar. inte mycket man kan göra åt den. rosa fläckar har jag med på hela överkroppen, var lite ivrig med flaskan och kan tacka gud för att der finns smink ibland. så nu kan man i alla fall sminka över dem rosa fläckarna på hakan och halsen...










Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?