nu har man sätt rebecca och fiona!
DATUM: 2014-09-17 | TID: 12:42:18 | KATEGORI: Allmänt


satt på jobbet och strösade runt och får se hur min kompis isabelle accepterat på facebook till eventet rebecca och fiona på gröna lund. skrev direkt för att fråga vem hon skulle gå med men var ingen utan accepterade för att komma ihåg dagen. varför inte gå jag har två gratis inträde kort och kunde bjuda henne! inte kunde hon säga nej till det!

väl på grönan inväntar vi på att det ska starta, kände mig nästan lite hemma bland alla som klätt upp sig. platåskor så långt ögat kunde se och färgade hår, dessutom massor av rosaklädda personer! både jag och isabelle hade klätt upp oss med våra platåskor! inväntar att det ska börja, haha båda nervösa som små flickor. och när det sätter igång, ryyyyssniing! haha helt seriöst det höll på en timme och 20 minuter och jag stog och dansade hoppade ja...helaa tideeen! grymt kul och dessutom spelade dem deras nya låt som dem gjort med panda da panda! ja han var även med på scenen!











Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?