dags att färga håret igen!
DATUM: 2014-09-23 | TID: 17:37:45 | KATEGORI: Allmänt


har bockat av en massa saker idag, dammsuga, moppat, diskat, torkat av här och där, lämnat sopor hm..det var nog de. är lite kvar faktiskt men tar tag i det strax.

smet in till stan med, harregud vad mycket jag har hunnit med idag! fick lite panik över mitt hemska hår så åkte in och köpte hårfärg. finally eller vad kallar man det? denna gången provar jag dock på något nytt. jag ska alltså blanda håret med två olika slingor, i vanliga fall har jag ju bara en färg. vi får se hur det slutar men tror det kommer bli en häftig effekt!

körde på den rosa färgen som jag brukar ha och blandar det i slingor med en mörklila färg!






kolla så tråkigt håret ser ut nu. så lite ny färg väcker nog liv i det!








Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?