Tittatpå maleficent
DATUM: 2014-10-07 | TID: 13:14:54 | KATEGORI: Allmänt

 
 
 Blev tipsad av den här filmen av en från jobbet. Påtanke att jag verkligen gillar alla disney filmer som görs, tecknat som otecknat. Har mina två favoriter just nu som är FROST (ofcors) men sedan även den verkliga versionen av snövit. Så braaaa, vet inte hur mycket jag nötte sönder en låt ifrån den filmen.
 
Men okej, nu försvinner jag lite från ämnet. Den nya filmen om är baserad på den tecknade versionen Tönrosa. Fast det roliga i denna filmen är det ju att hela historien är vänd åt andra hållet så själva "häxan, älvan" ja vad man nu ska kalla henne "maleficent" som hon heter i filmen är den goda. Medan den som faktiskt är den onda är kungen. Kanske blev lite rörigt där, kan nog bero på att jag är ganska så usel på att förklara mig dem flesta gångerna. Men det som gör att det blir lite fel är att storyn är omgjord och det gör att man relaterar hela tiden till den första versionen så allting blir helt omvändt. ooh, jag blir galen på det. Men räknar man bort det gillar jag dock filmen. Den ger en ny insyn och själva skapandet är riktigt bra, dessutom att maleficent spelas av en av mina favorit skådisar! Perfekt!
 
 
Meeeen, av mig får filmen bara tre tummar. Har sett andra versioner som dem gjort från tecknat till otecknat som storyn varit så mycket bättre, men dock värt att se på!
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?