oförberett besök?
DATUM: 2014-10-14 | TID: 17:04:48 | KATEGORI: Allmänt

 
Får äntligen en ledig dag från jobbet. Har jobbat i hm.. hur många dagar kan det vara. 16 dagar på raken så det är skönt att få vara ledig. Min första tanke "SOVMORGON" så yes. När man kickat ut killen ur sängen var det dags att inta hela sängen och en lång skön sovmorgon. Hinner somna innan jag vaknar igen av att det bankar och plingar på dörre. Inte lite, utan som faan! Vad tänker man, jag soooveeer snälla låt mig sova!
 
Det visades sig att vara ventilations snubbar i dont know vad man ska kalla dem men ia alla fall skulle dem rensa luften. Haha okej jag vet faktiskt inte mycket vad dem gör men jag vet en sak och det är att dem förstörde min morgon haha. Kanske var lika bra då så att man inte sov bort hela dagen och att jag faktiskt hann en sväng till stan med. Underkläder och ett par nya skor blev det, gilla!
 
Nä ska nu smita iväg till min kompis Nellie som flyttat upp till stockholm, thank you for that. Skönt att få ha sina älskade kalmariter runt sig. Det behövs.
 
 
Bjuder på den underbara fina parkeringen jag fick stå ut med när jag slutade jobbet. Snacka om att man kom in eller? Fick klättra som om man var en apa bara för att få komma in!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?