nya fransar på torsdag!
DATUM: 2014-10-07 | TID: 14:05:15 | KATEGORI: Allmänt

 
 
Har berättat här tidigare att jag gjorde franförlägning. Gjorde det då lite spontant på ett företag som ligger relativt nära där jag bor och gjorde en bokning precis dagen innan. Vart nöjd men inte tillräckligt nöjd då jag nog hellre ville ha mer "wow" effekt på mina fransar. Har varit i kontakt med en annan tjej som bor här i närheten med som gjorde lite mer fransar som jag strävar efter men blev alldeles för mycket med henne dotter och då rekomenderade hon en fransstylist inne i stockholm som gjorde "volymfransar". Kollade upp lite vem personen var och vad hon gjort innan. Kan säga att det såg väldigt intressant ut och bokade nästan en tid på en gång. Hon var dock väldigt upptagen med bokade tider så fått vänta nu nästan två och en halv vecka för att få komma. Men nu så, på torsdag är det min tid. Finally! Ska bli kul att prova denna sorts fransförlägning. Man får väll hoppas att väntan är värt att. Tines gillasida på facebook!
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?