känner mig så fab!
DATUM: 2014-10-10 | TID: 21:48:58 | KATEGORI: Allmänt


hade äntligen en ledig dag från jobbet, känns som att det är lite dåligt om det nu för tiden, jobbar till och med helger nu! ouh inte lätt att vara frilansare. men till saken har berätta innan att jag skulle iväg och göra mina fransar. något jag har saknat såå efter. dessutom att jag provar volymfransar med är bara ännu mer spännande.

när hon var klar med dem och när jag focl se dem i spegeln så "omg" flög ut ur min mun. haha, trodde det skulle bli bra men såhär bra oj oj! något som jag rekommenderar, att prova volymfransar! nu vaknar jag på morgonen och ser så fräsch ut! tänk vad lite fransar kan göra.

killen mötte upp mig efteråt så man fick något i magen var sååå hungrig. tog hela 2 och en halv timme att sätta fransarna och jag hann inte äta någon stadig frukost så jag vart hungrig! så blev äta ute för att senare bege sig hem för att spela tvspel. jaa, jag är en riktig spelnörd!












Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?