13 oktober!
DATUM: 2014-10-14 | TID: 17:19:24 | KATEGORI: Allmänt

 
 
Den 13 oktober är alltid en speciell dag för mig och killen för det är då våran månadsdag är. Kan säga att jag inte är en person som precis brukar fira månadsdag. Kanske okej att fira årsdagen för som sagt den kommer inte lika ofta. Stör mig alltid på folk som ständigt lägger upp bilder och skriver ut att på  facebook. 'Idag är våran månadsdag, tre månader idag!!!" Men duu tre månader hur länge har ni känt varandra egentligen? Är som barnet. Men hallå jag kanske inte är rätt person som är den men hur bra har det gått för förhållanden som håller på så över nätet? I alla fall inte bland mina facebook vänner. Tror alla har en sådan vän där som använder sin facebook som sin dagbok. Skaffa blogg i stället, det gjorde jag. Mycket bättre.
 
Alltså meningen med blogginlägget var inte att vara hatiskt mot människor som skriver fullt ut på facebook på internet utan meningen med det hela vart ju att pojken min faktiskt kom med en present till mig på våran dag. Vi firar den inte alltid slutar alltid med "vafan det är den 13 idag ju". Men idag kom han faktiskt ihåg den och var lite extra söt i kanten. Att ge en present efter mer än ett halvår tycker jag att det är okej. Så kom inte här och säg emot mig vi har ju som sagt känt varandra sammanlagt i 1½ år så! *hade jag haft en smaylis som blinkar hade jag satt dit den men skriver det i ord*
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?