Stressig dag hela tiden!
DATUM: 2014-03-05 | TID: 00:32:41 | KATEGORI: Allmänt

 
Jag försöker och vill verkligen hinna med så mycket så fort jag är nere i Kalmar. Jag har i stort sätt stressat igenom mig hela dagen för att hinna hit och dit. Även om jag kanske bara endast hinner med att träffa två kompisar en timme är det endå det att jag får träffa dem en timme. Tycker ärligt mycket bättre att jag kan växla några ord än att jag inte kan träffa någon alls! Men jotack, jag lägger mycket stress på mig själv det kan jag erkänna. När även min mamma varit iväg och köpt en Ben And Jerry till mig hade jag inte tid att stanna hemma och äta den för att jag skulle iväg!
 
Kolla såhär såg min dag ut idag!
 
Vaknade kanske runt nio tiden.
Åkte till min kompis och kollade på hennes nya lägenhet
Var där en timme och åkte till stallet för att hjälpa min mamma
Kom hem och var tvungen att hämta syrran från skolan
Åkte hem för att hon skulle skriva ut papper och skussade henne senare till stan för att lämna pappret
Kom hem fick äta middag i en halvtimme
Åkte senare in till stan för att träffa tre kompisar för att ta en fika
Fick efter 1,5 timme lämna dem för att träffa två andra kompisar och ta en fika med dem
tjugo i åtta kommer jag hem och sticker iväg igen för att träffa en till kompis.
Klockan halv elva är jag hemma, slut i hela kroppen...
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?