fest hela natten
DATUM: 2014-03-07 | TID: 14:53:51 | KATEGORI: Allmänt


Blev bjuden över till min kompis Irma för att förfesta med henne och hennes rumskamrat. klart man inte tackar nej till det och dansar hela kvällen på krogen! låter kanon så innan jag åkte så fick lillasyster göra iordning mitt hår, klippa topparna och locka.

väl ute träffade man på både nya och gamla ansiktet. mja i Kalmar är ju som sagt onsdagar lite mer åt studenternas kväll så allt är verkligen superbilligt, det hela slutade med att jag hamnade på efrerfest i Nybro och festade till klockan åtta på morgonen. haha var så att jag kunde höra av mig till mamma och fråga om hon kunde hämta mig när hon skjutsas lillasystern till skolan! ni kan förstå om man vart seg hela dagen där efter!







Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?