bus med katten!
DATUM: 2014-03-08 | TID: 11:13:26 | KATEGORI: Allmänt


våran katt har ännu inte fått lära sig komma ut, är nog mamma som är lite ängslig på den fronten om jag får vara ärlig. Men i vilket fall, inget som jag hade göra tänkte jag att jag skulle kunna gå ut med honom. ja, ut och gå med katten kanske inte låter så flashigt men tanken är att han ska få gå ut senare utan koppel!
det roliga i det hela när vi stod på gatan kom det en äldre dam gåendes med sin rullator. skruvarna var lite lösa så det lät ovanligt mycket från den. tänkte det "fan nu kommer den skrämma katten" men det gjorde den inte... förrän den var kanske fem meter ifrån och katten får panik! springer iväg i all världens fart, den har ju koppel på sig! så stackars katten bara flyger tillbaka då kopplet tar slut och jag får panik över att han får panik. när man väl får tag på katten så måste jag hålla om honom så han verkligen inte kan springa iväg utan måste stå ut med oväsnet. han gick dock direkt till dörren därefter..










Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?