skräckfilm i Stockholm
DATUM: 2014-01-04 | TID: 20:37:56 | KATEGORI: Allmänt


är tillbaka i storstaden igen. fick ju som sagt bara en vecka nere i kalmar, inte för att jag ska klaga men hade nog gärna stannat lite till. direkt när man kom upp var det jobb, har verkligen varit supertrött när jag väl kommit hem. jag vänder ju som sagt dygnet helt på ungefäf bara två dagar. nu hade det gått en vecka så ni kan nog förstå att man vart lite trötter efter ett jobbpass från åtta till fyra! okej, om msn räknar med att ta sig fram och tillbaka med så tar det ju självklart mer tid! nu har jag kommit ut från duschen, gjort iordning ett glas med te och myser med tända ljus. att jag jag valde skräckfilmen "youre next" kanske förstörde mysstämningen en aning men själva filmen vart ganska dålig så plågar mig lite igenom den, haha!






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?