sko galen som man är!
DATUM: 2014-01-23 | TID: 20:38:07 | KATEGORI: Allmänt


berättade att jag tog en sväng in till stan. tänkte "fasiken nu ska jag leta efter en ny väska". men hittade jag en väska, nej nej. Det hela slutade med att man i stället kommer hem med två nya skor! men rean är helt galen, är i stort sätt 70% rea i varje butik! ska man passa på att handla så ska man göra det nu! För dessa två par skor jag köpte betalade jag 250 kr, ordinarie pris för båda tillsammans kostar 1200 kr. bra va!? förra veckan handlade jag ett par jeans och en kofta för 200 kr, ordinarie pris för dem båda är 1000 kr. åh, vad man älskar rea!

första paret, 100 kr på skopunkten:





andra paret, 150 kr på topshop:








Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?