ledig idag!
DATUM: 2014-01-21 | TID: 12:39:37 | KATEGORI: Allmänt


Ibland måste man tacka för att man får ta en lite längre sovmorgon från praktiken! jobbade kvällspasset igår och kom inte hem förrän efter tolv på natten. blir lätt så när man måste sitta en timme med bussar och pendeltåg... oj just det! höll helt på att glömma berätta! igår när jag hoppade på bussen påväg till pendeln så stoppade buss chauffören mig innan jag ens gå in i den och började fråga mig om Mina hörlurar det hela slutade med att jag fick en super trevlig pratstund hela vägen! han hörde till och med på min röst att jag kom från Småland, åh älskade Småland! första gången sen jag flyttat upp hit jag stöter på en trevlig buss chaufför, haha!

Ska strax upp och göra mig iordning för att bege mig mot stan. Var ett tag sen tycker jag.






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?