vaccination spruta klart!
DATUM: 2014-02-22 | TID: 08:43:35 | KATEGORI: Allmänt


Igår vart det fredag! gillar fredagar för jag får alltid en sådan lång och skön sovmorgon då, inte precis för att jag fått använda något av den för det brukar alltid komma någonting i mellan. ah, precis som igår. eftersom jag måste stressa med att ta vaccination sprutor innan jag åker utomlands och klockan åtta på morgonen fanns det en tid. Har väll inget mer val än att ta den så upp tidigt som jag inte vet vad och åka in till stora staden. Hitta gjorde jag inte Heller, haha! vart ju hur svårt som helst, sprang fram och tillbaka flera gånger tills jag hittar dörren som var lite gömd i huset. spruträdd som man är med men ingen fara. 20 minuter senare hade jag tagit två sprutor och kunde gå! så belönade mig en stor chailatte till frukost påväg till jobbet.







Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?