Kan man vara lik sina syskon?
DATUM: 2014-02-05 | TID: 15:09:12 | KATEGORI: Allmänt

 
 
Ska jag vara helt ärlig, det är många som sagt att jag är väldigt lik min lillasyster. Kan nog hon med säga att hon också fått kommentarer om att hon är lik mig. Men det där med att man är lik sitt syskon är nog inte många som håller med. Det är samma sak när någon säger att man är lik någon av sina föräldrar. Man ser ju aldrig det själv! Men ser man det från ett annat perspektiv.. som jag kanske nu gjorde med haha! Då kan man nog erkänna att det finns likheter mellan familjer.
 
Det var efter att jag fick se en bild som jag tog på mig själv som det klickade i huvudet, "fasiken vad likt det var en bild jag har i min mobil på min lillasyster". Gick in och kollade på direkten och ja, det var väldigt likt kan jag säga! Så gjorde ett kollage och satte dem bredvid varandra och TADA!
 
Till vänster min lillasyster - Till höger jag!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?