Ica student!
DATUM: 2014-02-11 | TID: 18:24:28 | KATEGORI: Allmänt


Nu har jag äntligen tagit tag i mitt liv känns det som, haha nä inte riktigt. Men har tagit tag i att äntligen skaffa medlems kort på Ica. för er studenter som missat att man kan det så får man super bra erbjudande. första gången du blir medlem så får du ett kit alltså gratis matvaror samt 100 kronor gratis som du kan handla mat för! hur bra inte det? med kortet får du även 50% rabatt på flera av Icas egna matvaror. haha, ica basic i mitt hjärta! men eftersom det är gratis att skaffa detta kortet så varför inte? lite billigare mat dem sista månaderna jag har skola klagar man inte på och det stänger av sig själv när du slutat plugga!






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?