gymmet klart för dagen!
DATUM: 2014-02-06 | TID: 18:43:04 | KATEGORI: Allmänt


åh känner att min motion har blivit mycket bättre och dessutom att jag fortfarande har vilja att gå till gymmet med! brukar gå en gång och tränar så in i bomben. vilket kanske inte är så bra för då får jag en sådan träningsvärk att jag knappt vill gå dit igen på en till två veckor. Men nu är det tredje gången denna veckan, kör lite lugnare tempo och med det håller motivationen uppe! speciellt när vågen visar att man tjänat två kilo på det! kan inte bli bättre men nu har jag träningsvärk i magen hoppas detta inte hindrar mig nu bara!

koll på kalorier man stoppar i magen och vad man tränar så fixar jag detta utan problem!






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?