en super mysig dag!
DATUM: 2014-02-10 | TID: 23:25:17 | KATEGORI: Allmänt


måndag vilket betyder att det är dags för jobb men fick faktiskt ett super trevligt sms från min kompis nellie! hon frågade om vi skulle åka till kungsträdgården för att åka skridskor! mys! självklart tackar man inte nej till det och åker in till stan för att vänta på att hon ska komma in. träffar på en gammal kollega mitt från ingenstans, så kul att man bara stöter på en person man känner mitt på Drottninggatan, menar hur stor är chansen att just det tillfället mitt just där bland alla människor stöter man på varandra.

I alla fall så vart det så mysigt även om vi båda inte är så super duktiga på att åka skridskor och vi ville självklart vara på den säkra sidan och tog på oss dem hemska hjälmarna! men trevlig kväll och avslutade det hela med en mysig fika!

Bilder från dagen!














Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?