tidsfördriv!
DATUM: 2014-08-13 | TID: 08:48:35 | KATEGORI: Allmänt

 
Inte lätt när man inte har så mycket för sig eller vad kallar man det. Haha, ibland är man nästan lite glad att man har facebook som man kan underhålla sig med. Det är nog mest när man sitter på jobbet och inväntar att allt ska starta som man kan undehålla sig med att köra dessa "quiz" som skall förklara hur man är som person. Tror jag nu är uppe i mitt fjärde om jag ska vara helt ärlig. Tydligen är jag bara 25% romantiskt men är en ängel och är 95% smart i ett IQ test. Undra om dem faktiskt skulle stämma, tänk om jag faktiskt inte är en romantisk person.. Stackars mannen, haha.
 
Denna förklaring tyckte jag faktiskt var väldigt söt på en!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?