ledigheten
DATUM: 2014-08-05 | TID: 16:33:14 | KATEGORI: Allmänt

 
När man är ledig från jobbet blir man rätt rastlös, är ledig den här veckan tre dagar! Gosh, vad gör man då? Haha ingen aning fördriver tiden så mycket som man kan. Men tyvärr idag har det varit tråkigt väder så det har inte varit så mycket att göra, råkade somna i soffan. Har just nu försökt att få igång min lilla dator samtidigt som jag sitter och spelar på min platta och tittar på både tvn och den andra datorn på lite serier. Haha, ja jag tycker om att det är mycket saker igång samtidigt! Igår hade jag städdag så idag går det inte precis att bocka av det så får se vad som händer mer idag!
 
Mitt favorit spel! Man har en värld med sina drakar som är baserad på filmen "draktränaren" från walt disney.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?