flyg ner till Kalmar
DATUM: 2014-08-18 | TID: 16:52:49 | KATEGORI: Allmänt


på torsdagen när jag slutade åkte man direkt till flyget som skulle ta mig och killen ner till Kalmar. var väll på tiden för min sida kan man väll säga. problemet med att vi skulle flyga ner är ju den att jag är ju sådär förjäkla flygrädd. jag menar borde jag inte vant mig vid den här tiden, har flugit ett ex antal gånger inom Sverige och dessutom suttit på ett flyg fram och tillbaka från Mexico! men nej nej inte denna gången, flyget verkligen hoppade upp och ner, stackars pojkvännen som sin arm fick nagelmärken efter att jag kramat den så hårt!

men väl man var hemma på Kalmars mark var sååå sköönt! och att komma hem och få krama om en efter en, värmer en i hjärtat! där hemma blev det mammas mat, självklart. prat och att senare få somma i min säng, i min dubbel madrass säng med tusen kuddar gaah!







Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?