familjemys och kräftor!
DATUM: 2014-08-20 | TID: 18:19:18 | KATEGORI: Allmänt


nu när man var hemma i Kalmar kände jag att "nä nu jäklar vill jag spendera mycket tid med familjen". det gjorde jag även med, och på lördagen skulle det nalkas kräftskiva! jag verkligen avskyr att, bara titta på dem. dem där ögonen som bara stirrar och lukten uääk. tur att hela släkten gillar det, en själv fick vänta tills köttet på grillen skulle bli färdig. plus i kanten var nog det att även min kusin som jag inte träffat på ett år kommit ner. Vi gick som i omgångar förbi varandra.

hon åkte till usa för att plugga, jag åkte till Stockholm för att börja praktisera på tvbolag. när hon kommer tillbaka till sverige åker jag till mexico i två månader och spelar in paradise hotel och när väl jag kommer tillbaka till sverige så åker hon till magaluf och jobbar men nu äntligen kunde vi träffas i vårat älskade kalmar samtidigt. så mysigt, och vi båda har ju en hel del och berätta för varandra en massa som inte ens fick någon tid att berättas kändes det som!

men det är som vanligt när man är med släkten, tiden bara flyger iväg. det känns som om det inte finns tillräckligt med tid i min värld... men att krama om dem alla betyder allt <3




jag och min älskade syster innan vi åkte till släkten!



detta var även min kusins gosedjur som hon köpte nere i magaluf. titta på den!! blev som förälskad på nytt, haha kanske inte riktigt men dem ögonen!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?