sitter själv med tekniken
DATUM: 2013-09-18 | TID: 16:15:55 | KATEGORI: Allmänt


idag på praktiken fick jag sitta med hur mycket ansvar själv! fast jag lär mig som bäst när jag får ta mer ansvar över något. Det gick riktigt bra för att vara tredje gången jag sitter ner med sändningen. tänka er, jag sitter själv för tredje gången och sönder ut sändningen som visas internationellt över världen! stolt över sig själv måste man få vara!

nu sitter jag i alla fall på tåget hem, denna jäkla väntan på att bara för att få komma hem... nackdelen när man flyttar till storstaden!


liten del av det jag sitter med, ljudmixern syns dock inte! dock han som lärde ut mig igår och fe se att jag skulle vara med han idag igen blev super glad och gav mig eb kram! gillar personalen där!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?