juldagen
DATUM: 2013-12-26 | TID: 19:49:28 | KATEGORI: Allmänt


amatörernas afton som min pappa brukar säga. pratade med min kompis agnes och vi beslöt oss för att gå ut på krogen. gjorde mig iordning och efter ett tag kom agnes till mig. började lite smått att dricka och sedan begav vi oss vidare till en förfest hos en gammal jobbkompis. där blev det mer eller mindre galet. dem hade börjat dricka betydligt tidigare än vad vi hade gjort så direkt när vi kom blev det tequila shottar. jag kan väll erkänna att jag aldrig varit så förtjust i att men damn! det satte igång i alla fall i mitt huvud. gick mot krogen för att betala och ta stämpel för att senare gå till en annan jobbkompis och drack lite hos honom innan vi gick till krogen för att dansa lite. tyvärr måste jag meddela att jag inte kommer ihåg så mycket. dumma alkohol som ger en svarta luckor. trodde man ville minnas sin kväll, haha. kan säga att när vi skulle gå hem till mig efter det stängde köpte jag en sådan sjukt god korv. kan till och med nu känna smaken hur underbar god den var! haha helt normalt, måste varit den bästa korven jag kan ha ätit på länge!









Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?